سخن حق را از هر که شنیدى بپذیر اگر چه دشمن و بیگانه باشد و ناحق را از هر که شنیدى نپذیر اگر چه دوست و نزدیک باشد



چالش ها و امکانات چت جی پی تی در ایران

توسط MHRezaei در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱۵

برای استفاده از چت جی پی تی، اینجا را کلیک کنید.

در ایران، استفاده از چت جی پی تی به دلیل عدم دسترسی به منابع آموزشی و نبود تجربه کافی در حوزه هوش مصنوعی، با چالش هایی روبرو است2. با این حال، استفاده از چت جی پی تی در بسیاری از حوزه های کسب و کار و سئو، به دلیل قابلیت پاسخگوئی بالا و سرعت بالای آن، مورد استفاده قرار می‌گیرد3.

چت جی پی تی یک ربات هوش مصنوعی است که از طریق گفتگوی متنی با شما ارتباط برقرار می‌کند. این ربات توسط شرکت OpenAI ساخته شده و توانایی پاسخ به هرگونه سؤال را دارد. برای استفاده از این ربات، می‌توانید به وبسایت آن شرکت مراجعه کنید.

توضیحات بیشتر در مورد ChatGPT. اینجا را کلیک کنید.

ورود به سایت OpenAI و ثبت نام در سایت آنقدر هم ساده نیست. شما ابتدا نیاز به یک شماره مجازی و ایمیل برای ثبت نام دارید. شرکت هایی هستند که خدمات شماره مجازی ارائه می دهند که می توانید با توجه به قیمت های رقابتی که وجود دارد و همچنین با توجه به کشور مبدا آن شماره، یک شماره مجازی موقت تهیه کرده و اقدام به فعال سازی اکانت خود بفرمایید.

توجه داشته باشید که برای ورود سایت هایی از این دسته که مربوط به کشورهای تحریم کننده ایران هستند، باید از فیلترشکن و یا ابزار شکن استفاده کنید و  DNS و یا IP خود را تغییر دهید.

پس از ساخت حساب کاربری می توانید با خیال راحت و بدون نیاز مجدد به شماره مجازی، به استفاده از چت جی پی تی بپردازید. نکته دیگر این است که مشاهده شده پس از استفاده های پی در پی، در صورت استفاده از IP ایران و یا عوض نکردن DNS، سایت با محدودیت مواجه خواهید شد. بنابراین سعی کنید حتی الامکان حتی در صورت جواب دادن OpenAI به درخواست های شما، از ابزار تغییر هویت مجازی استفاده کنید.

 به منظور جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است در برخی از مواقع در مواجهه با حساب کاربری شما در چت جی پی تی روبرو شوید، پیشنهاد می شود تا به دور از پیچیدگی های ناشی از استفاده از شماره مجازی، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و از این راه به راحتی و با اطمینان به این ابزار دسترسی داشته باشید.

در ضمن، برای افزایش امنیت و حفاظت از حریم خصوصی خود، به شدت توصیه می شود که در هنگام استفاده  ابزار تغییر هویت مجازی برای بهره مندی از چت جی پی تی دقت لازم را برای جلوگیری از سرقت اطلاعات توسط نرم افزار های تغییر هویت به کار برید. بنابراین پیشنهاد می شود از سرویس های ایرانی که دسترسی به این ابزار را بدون نیاز به فیلترشکن تسهیل می کنند استفاده کنید. این روش به شما کمک می کند تا بدون هرگونه نگرانی از قابلیت های چت جی پی تی استفاده کنید و از یک ارتباط امن و ناشناس برخوردار باشید. در نتیجه، از تهدیدات احتمالی از قبیل جاسوسی، هک شدن و دسترسی به اطلاعات شما جلوگیری می شود.

بنابراین، استفاده از چت جی پی تی در ایران بدون شماره مجازی و تنها با استفاده از حساب کاربری و همچنین استفاده از ابزار تغییر هویت مجازی و بهره مندی از وب سایت اصلی چت جی پی تی، دو روش پایدار و امن برای برقراری ارتباط با موتور چت جی پی تی توصیه می شود.